2013. április 22., hétfő

Bali-Buli a Hátsókapuban – Könyvbemutató, vetítés, tánc!


KAKASVÉR ÉS VIRÁGSZIROM – 
Könyvbemutató BALI-BULI: 

fénykép-vetítés, mese, tánc! Nagyokak is, kicsiknek is... 

Hátsókapu, Dohány u. 13, április 25, csütörtök, 18:00

Sebestény Anikó
mesél és képeket vetít első könyvéből – és kicsit táncol is, ha jó a hangulat.

Irda Risdiarti indonéz táncokat ad el
ő.


Egy évet töltöttem Bali szigetén, és könyvet írtam belőle. Azóta még két évig éltem ott. Nagyon szerettem volna megosztani azt a sok szépet, elgondolkodtatót, és hasznosan keserűt, amit a sziget adott nekem. Vetítős-mesélős estémen fényképeket vetítek, mesélek, egy igazi indonéz táncoslány táncol. Elutazunk Balira, megismerjük kultúráját, vallásukat, és azt is, hogy ez hogyan fonódik össze a művészettel és a tánccal.


Lázár Ervin ajánlása:

Itt egy könyv annak, akit vonzanak az idegen földek titkai, akik kíváncsiak az ezerarcú világ egy számukra ismeretlen változatára. (tovább...)


Gyertek! :)

Sebestény Anikó  
(Nem Sebestyén Anikó, az kedves Sebestyén Márta vezetékneve. Az én nevem Sebes-tény... Így tényszerűen)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése